nedelja, 30. oktober 2011

1421452 - kaj imata skupnega SLS in Zorangutan

[Moneta]
> [janezpizdek]
> Prav tako je zanimiv vzorec, da SLS priskoči na pomoč The Organzacji oz The Kompartiji oz The UdbomMafiji kakorhitro kepec z murgljske betnjave pošlje vpoklic da jih rabi v koaliciji. 

*****
P: Še "Svet modrecev" imajo skupno z Jankovićem :)

Bravo. Fakin good point. To sluzasto svinjarijo sem sem skor pozabo. No, kali ni fakin indikativno, da baš tiček-kurček Žerjavček kliče, da nam naj pamet solijo kumunajzer spake, ki so skupaj iz sez njegovim Omanom izdale narod pred 19 leti?
Jebote alah, a meni naj pamet soli neki tam drbučko, ki je slovenske ofčice že nekoč pomagal sterati v ograjo, v kateri svojo klavsko krvožejno orgijo uprizarja slovenska kumunajzer volčja beštija, ki dlako menja po X-krat na mandat, a ves čas ohranja svojo predatorsko lopovsko naravo? Sikter! Svoj privat kibuc si naj naredijo in si ga tam gredo medsebojno žlajfati, rdečetalibanskim "modrecem" ga pa zaradi mene lahko prednostno vlečeta Zzocci in Radovanček izmenično, hehe. Bogtenimarad, pa kje jaz živim. Takodekoč! Hehe.

Link

Ni komentarjev: