torek, 18. oktober 2011

1402925 - kako si levičarji predstavljajo "konstruktivne" prispevke na forumih

[sober]
nisi ničesar oskrunil, sem vedno bil navdušen nad tvojim pisanjem, mi je pa tumač, da se na tem forumu razume samo najbolj nizek jezik in napad na kao drugače mislečega. to počnejo janša in njegovi verniki že ves čas. Tvoj post me je pač razočaral, nič drugega ni, se tuli v isto tuljavo kot vsi tu in gremo dalje.
Trenutno se 'levi' komentatorji bolj malo oglašajo, ker so v minusih in komentarijah 'desni' trenutno premočni na Financah (ali pa levih sploh več ni:)). Danes ne smeš napisat komentarja, ki bi preveč odstopal od povprečnega na financah, ker si takoj označen za levega, omejenca itd, posledično te pa nakozlajo z minusi, ker tako izražajo svojo 'moč in inteligenco'. Več konstruktivnega in pozitivnega, that's it. poz, s

Poslušaj, slovenski povprečen levičar pravi, jaz bi rad bil večno na oblasti, še naprej imel v gulag zaprto ugrabljeno državo, katere represivni aparat bi rad do maksimuma zlorabil, da tebi shaman še naprej zasegam 70% prihodka, v benefitih pa vrnem maksimalno 10% in grozim da morda tudi tega ne bo.

Moj najbolj konstruktiven odgovor tovrstnim lopovom v zvezi z njihovimi lopovskimi aspiracijami je: "Fuck off! Sikter, lopovi kumunajzer-fašistični!".

No, zdaj pa ti meni razloži kako se bi jaz moral postaviti, da bi zadovoljil tvoje oz. levičarske kriterije "konstruktivnosti". Meni je namreč EDS v višini 20% skrajno veliko in absolutno dovolj solidarnosti v imenu življenja v civilizirani družbi. S pragom minimalno 12k EUR. Temu se reče "mera pri državni prisili", prjatu. Štekamo!

Pod pogojem, da čisto vse tipe prihodka in potrošnje obremenimo z enakim procentom ekspropriativne bolečine. Brez posvečenih maziljencev režima!
In pod pogojem, da se vsi prisilni "prispevki" okapičijo in da so v poštenem linearnem tržnem razmerju do benefitov, ki jih iz tega dobi kontributor, da zadeva neha biti reket. 
In pod pogojem, da se v državi izkorenini komunajzarske zemonske kartelne bande. 
In pod pogojem, da se vse, kar ni neposredno v funkciji servisa državljanom, privatizira. 
Je še nekaj malenkosti, ma recimo da je ta okvir dovolj ilustrativen za forumsko debato. 

Zakaj že take vrste "konstruktivnost" ni dovolj? Koliko pravzaprav je vam "levičarjem" dovolj? Sam ne mi zdaj dati odgovor, da je dovolj edino, če je davkov in reketov do kosti oz. do jajc.

Vadimo, bratje in sestre forumske: 

Levičar: "Ejgha stari, jaz bi rad iz tvojga tošlna s pomočjo državne represije grabil do izpraznitve."
Janez Slehernik RelativnoBoljKobajagiplačanZaposleni™: "Sikter, pizdek lopovski! Idi delat mona!"
Levičar: "Ejgha, ne bodi tak, bodi no malo konstruktiven!"

Konstruktiven?! Konstruktiven?!!!! Auuuuuu!

Link

Ni komentarjev: