petek, 7. oktober 2011

1387168 - posel po Jankovićevo

[kugy]
Danes bom šel na banko po kredit. Imam manjšo parcelo in bom zgradil stanovanjsko poslovni kompleks. Denarja sicer nimam mi je pa Hugo Chavez obljubil, da bo sodeloval pri projektu. Čakam le še na proračunska sredstva, da ga bom lahko obiskal. Od banke pričakujem cca. 100.000.000,00 EUR nizko obrestnega posojila. Zastavil bom parcelo in svoje dobro ime, pa opozoril jih bom na velecenjene morebitne družabnike. Če mi spodleti, nič hudega mi boste že vi poplačali.

Genijalno, maestro Kugy. La lucide takisto! Evo: *****.

PS
Ne pozabi zahtevati 10-letni moratorij. En moj znanzec, hehe, slavni Don BlentoVentipercento®™© je nekoč bil NajbolšMeneđr®™© pr NajbolšSosedu®™©, anje®™©, anje®™©, pa je točno po tej čarobni formuli postal slaven kavijar levičar, ki je Največji meneđr Useh Časof na relaciji med Ženško postajo Ulublan®™© y magstratom®™©. 

Lepo je šel najprej na piknik s tovarišem Takratnim®™©, ki je vmes postal tovariš Bifši®™©, kjer je je kot "ugledni gospodarcvenik y bogamy odgovoren meneđr iz sez obćutkom za filing za veselje do socialnega kapitala, tovarišu Njemu®™© izjavil lojalnost in potrditev, da je kul, če se "relativno bolje plačane", katerih ponarodelo ime je "bogati prešiči med delouci", reketira in diskriminira iz sez 70% davko-prispefkof.

Naslednji korak mu je bil, da je podprl idejo tovariša Njega®™©, da se iz tako naropanega redno inu ciklično "sanira" Enelbe kolhoz, ki je bil kronično fkurcetu, ker je Don BlentoVentipercentu posodila penezef kolikor je hotel po nizki obrestni meri in iz sez dolgim moratorijem.

Tu so potem še finese, ki so opšnal. Recimo, lahko Don BlentoVentipercenta kopiraš še v tem, da izvajalcem del na totem tvojem genijalnem riil-istejt prođektu preprosto ne plačaš 15% dogovorjene vsote. To je menda finta, po kateri prepoznaš tote najbolšmeneđere In jim na koncu balade rečeš: "Će hoćte z mano poslovat, ki sem najvećji genij za nepremićnine u Lublan y bogamy y šyre, morte neki prispevat za moj The enterprajz afteršejv limitid, anje, anje, mi smo velik sistem, ki bo kmal imao miljardu y već prometa, za razliko od Emone, ki je bila za moj genij bila abcolutno premala, anje, anje!

Trust me dude, če greš po tej poti, boš kmalu doživel potrditev genijalnosti tega načrta. In ko boš enkrat prišel na okus, boš želel ta genijalni načrt flaširati in prodajati, kar bo bizines per se, jebelimga, y yebogaotacypraotac, mejkemisudija!

Link

Ni komentarjev: