petek, 21. oktober 2011

1409102 - treba se bo odločiti med SDS in Virantom

[sloxs]
ja. samo 4.12. bo treba izbrati stran. lp

Izbrano! Janša! Ker je od vseh razen od Radota in Janeza boljši. A ker je Virant dovolj blentav, da utegne koalirati s pravovernimi kumunajzari, jaz ne želim tvegati žnjim. Fental se bi, da grem volit za Viranta (Točneje za Radota in Janeza) potem mi pa BlentoViranto™ gre koalirati s kumunajzer beštijam. Tudi Janša je neki časa sral o "veliki smrdljivi kualicji", in tudi on mi je videti še vedno blentav in nevaren, a eto nekak cenim, da ipak ne bo.

Moram voliti Janšo, da pomagam na smetišče zgodovine odjebat pravoverno kumunajzer beštijo. Moram, jebiga. Ker ni liberalov, ker ni po mojih kriterijih idealnih, bom jaz pač volil Janšo in računal na koalicijo Janša-NSi-Resetarji. Morebiti Bog da.

PS
PetdesetPlus™ press.

Link

Ni komentarjev: