petek, 3. december 2010

1012564 - je h Kordeževim pufom kaj prispevalo morebitno javno skrivano gejevstvo?

Zastavil sem svoje ime. Tako je 11. julija 2007 v intervjuju za Finance na vprašanje, kaj je zastavil za posojila za prevzem Merkurja, odgovoril Bine Kordež.

Meni pa neki nea je ferštendlih, pubeci in pupike moje forumske. Matra me takorekoč nek modni eksces tovariša Bineka Kleptoidoviča. Kako bi lahko banke naj zares zaupale človeku, ki se oblači kot djilkoš (Eskimsko: Đilkoš; dripac, držač bikovega kurca med oplodnjo krav, lezilebović, lahkoživ; Madžarko: Djilkosz., morilec mehkega srca; ).

Kaj je s tem Binekom, da mi vizualno ne funkcionira? Pa še to - kaj je bilo tisto včeraj na TiVu, češ žurnalistki da "so rekli", da je ona mamka, ki so jo posneli v garaži "njegova ženska", sama mamaka pa da je v kamere rekla "da je čistilka". 

Ka mu je zaj "ženska" ali oz. "čistilka". Ka je tudi naš Binek gej, alpa dvocefka, pa tega ne upa javno razodeti, al ka? Zakaj, jebote? Pa saj nismo v tej družbi ravno patološki glede sprejemanja gejev. Sort of. hehe. Al mislite, da smo?

Kaj se dogaja v tej naši kurčevi deželi? Rulajo nam in ordinirajo gejevska zarotniška bracva, ki so po deafultu hkrati tudi pozerski levičarji, al ka? Najprej ona rahmetli Barićevićka s peseki, pa Mirči & Konkubinskaja, ki da ima ljubico v Škofji Loki, pa Škrabec, ki da bojda ima kuharja geja v vili na Bledu, morda celo zdaj toti Binek Kordežef, pa par ministrov v vladi, da so geji (Tako vsaj se širokousti tovariš Salmone, ki celo v pikantne podorobnosti namiguje na nekšnega ministra s štrumfpantlni, ki da je njegov ljubimc), pa marioti in godniči se z nacionalke, pa Sestre na Evroviziji, pa nejmit znane osebnosti. Te pa vi meni zaj tu povejte, ka, a nas je toliko pederastih al kak? Al so zgolj čisto fsi geji uspeli prilezti na sam vrh družbene lestvice, ker so edino oni v celi družbi tak hudo povzpetniški, vsi ostali pa apatično-nezainteresirani za participacijo v oblasti, moči, nejmit podobnih aspektih trajanja Kranjcef, al ka?

Sašo Hribar mi je nekoč potarnal, da na TiVu mrači in oblači nekšna tesno notranje homogena gejevska skupina z onim Lahom na čelu, ki počasi opredeljuje vse kar dogaja na RTVSLO.

Ka so toti naši geji , kontra povsem neambicioznemu volivnemeu truplu, hehe, res tako ekscesno ambiciozni, povzpetniški, zarotniško-medsebojno-promotivni in jih je res toliko med najbolj po penezih in položajnem vplivu močnih f toti naši zblojeni deželi?

Če Binek je zatajevan gej, potem mi je marsikaj bolj jasno. Ma, moj kurac mi je vse bolj jasno, če je on gej. Ni mi! To se samo tak reče, kanede, hehe.

Da se razumemo, to je čist kontra potencialni hipotetični izjavi Saške Lendero alpa one Špelce brizgalno brizgne, da so jima dali kredit "na joške" oz. na grandioznost in lepoto njihovih zizik. Ker onedve res imata zize za popizdit. Saška zato, ker jih je bojda redno in konsistentno masirala, Špelca pa zato, ker jo je narava obdarila, sama se je pa malo še poredila, ker ona fpričkomaterino živo rada živi . Bravo pupa, bi jaz rekel. Za vsak primer, hehe. Katja mi je pa gre hujšat. Go figure!

Čeprav, to res lahko, ampak samo potencialno lahko, hitreje in bolje pojasni zakaj so Bineku "dali kredite na ime". Bolje in učinkoviteje in hitreje, kot pripadnost kateremukoli drugemu bracvu, celo Falangi 21. To lahko pojasni celo samo pripadnost kakemu drugemu bracvu, recimo Falangi 21, hehe.

P: Geji so meni, iskreno, sami po sebi, brez kakršnihkoli rezervacij, čisto v redu folk. Ne le zato, ker so v družbi v posebnem položaju pa imam popadek na njih še dodatno paziti in jih pred stigmatizacijo ščititi. Nimam absolutno nikakršne averzije, niti najmanjših težav, iracionalnih strahov in podobnega. Žal so pa, najbrž tudi zaradi tajnosti in zatajevanja, ter specifičnega odnosa in iracionalnih strahov drugih do njih, prevladujoče involvirani v nekšne podmizniške pretežno, bizarne prakse, ko gre za mreženje in napredovanje po družbenih lestvicah. 

Očitno je, da je med njimi zelo pogosto najti medsebojni, nenačelen, zarotniški povečini support pri napredovanju, lobiranju, bogatenju in pridobivanju moči, skratka funkcioniranje v formi prikritih neformalnih družbenih mrež, katerih modus operandi, metode in cilji so podobni prostozidarskim, v slabšalnem pomenu te besede. Tako to očitno je, jebiga! 

Nek moj znanec, ki sem ga tu na forumu parkrat že omenil, odkriti gej, ki ga zelo cenim, ker je eden najinteligentnejših, najbolj talentiranih in najduhovitejših, najbolj dobronamernih ljudi, ki jih sploh poznam, mi je pogosto tote gejevske pizdarije pojasnjeval na naslednji način: "Ehh, Shaman, to so ti na podoben način "gejevska posla", tak kot ti često rečeš, ma pusti, to so ti "srbska posla", Seinfeld pa "judovska posla", hehe". Jaz in Seinfeld dve oki v glavi, hehe.

On se iz gejevskih gegov in gafov neagresivno in simpatično nemaliciozno brez težav norčuje ter pripoveduje vice na enak način kot Bosanci na svoj račun, pri čemer do gejev ni niti maliciozen niti sovražen. Prava umetnost, verbalne bravure, takorekoč, ki lahko nastanejo le na podstati iskrene neškodoželjnosti in dobrodušnosti.

Oba, jaz in on, sva se že davno zedinila pri tezi nekege povsem tretjega paemtnega človeka, da se "normalnost" in enakopravnost žensk in gejev v družbi začne ravno s takšnim gardom. Onkraj trenutek, ko feministke in geji zase ne terjajo statusa svetih krav, se prične dogajati njihov status normalno sprejetih ter enakopravnih v družbi. Parade ponosa delujejo v kontra smer, markirajo, stigmatizirajo, problematizirajo marginalno družbeno skupino skoraj tako učinkovito kot skinheadovska agresija, le da je slednja zavržena od vsakega normalnega človeka.

Se opravičujem, a ta disklejmer sem moral izbruhniti, ker so pri nas tu f totem sajberbufeti, debate pogosto pregrete in hitro fašeš etiketo, ki ti v resnici ne gre, napisano pa satanizirajo neupravičeno in brez podlage.

Hint: Jaz bi v bistvu zgolj to, da malo lahkotno gossipamo na temo "Je Binek gej al ne?", ter ali mu je to pomagalo pri kreditih. hehe.

P.S. Ts.ts.ts.ts.ts. & Bogtenimarad!

Link

Ni komentarjev: