torek, 7. december 2010

1016317 - kadrovske politike slovenistanskih kolhozov

[bc123a]
> Boscarol meni, da bi inženirjem morali odpraviti dvoletni absolventski status, saj je škoda, da se v tem času njihovo znanje ne uporablja.

Boscarol, spet si izjavil bedarijo. Absolventski status je pravica, ne obveza. To, da mladina vlece status cez vse meje in ga celo podaljsuje, jasno kaze kako zelo si zelijo zaposlitve (v gospodarstvu...).

In torej bi Boscarol inzenirjem ukinil 2 letni status, druzboslovcem ga pa naj drzava le placuje, saj jih nihce ne rabi, ali kaj!?!?!

Sicer pa se lahko ob teh idejah clovek samo zjoce, tudi ob golobicevi. Komunisticno plansko gospodarstvo do daske...

Povrhu vsega je vse skupaj "the fakin typical Butalistan thing". Ne srbska, ne eskimska, ne judovska, ne taljanska, ne ciganska, ne švabska, ne vatikanska, ne manjana-južnoameriška, ampak slovenska posla. hehe.

Za veliko mednarodno korporacijo sem bil zraven pri desetinah zaposlitev. Točneje, odločal o zaposlitvi. Niti je kadrovska služba iz tujine, niti jaz, niti kdorkoli drug, kadarkoli, komurkoli sploh zahtevala, da naj prinese dokazila o formalni izobrazbi, kaj šele, da bi komu preverjali jebeni "absolventski status". Fakin absolventski fakin status?! Ma, lepo vas prosim! Smo pa intervjue izvajali v angleščini, da se prepričamo, o kakovosti znanja angleščine. hehe.

Skratka, ne me jebat z nekšnim "absolventskih statusom"! A sem jaz iz druge galaksije, al so te modeli padli z Marsa drito iz Mare Bureaucraticae Nomenclaturae. Pa komu oni sploh mislijo, da je pomemben jebeni "absolventski status", formalisti zagamani? Razen najbolj echte domaćim kadrovikom, preštevalcem fažolčkov, seveda. Buuuuuuuhahaha! Bukvalci, zagamani!

Je pa res, da sem nekoč na začetku karijere konkuriral pri cca ducatu slovenskih podjetij in vsi kadroviki so se kot kakšni rainmanovski avtisti tresli in preverjali, če sem jim dostavil ta in oni popir, diplomo, dokazilo. Imađin d butalistanski Rain man: "Definitlly missing documnet...definitlly missing...you sure have to submit that document...definitlly missing, definitlly", hehe. Zdelo se mi je, da se zaposlujem na mesto kakega jebenega uradnika v državno strukturo, med "organe", hehe, pri nekšnih iber-birokratih, pa je v bistvu šlo za gospodarstvo. In to firme, ki naj bi bile on-d-eđ-of-inovejšn, hehe. Dovoli avtističnemu slovenskemu birokratskemu kadrovskemu norčku, da sme prdniti in on se ti bo nič manj kot usral.

Zamenjal sem par multinacionalk. In? Mah dedi in pupe moje, nihče me ni niti vprašal za dokazila o "formalni izobrazbi". Sploh ne vem koliko dni bi rabil, da najdem diplomo, ker jo vse od onih incidentov z začetka karijere nisem uporabil. So pa kadroviki iz vseh multinacionalk izvajali background check o mojih izkušnjah in prejšnjemu delu in osebnostnih lastnostih in podobno. Videti je bilo, da kadrovike v multinacionalkah in seveda moje nadrejene zanima izključno kako preveriti, oz. točneje kako zagotoviti, da jaz zares kaj znam in zmorem, ne pa odgovor na vprašanje ali imam ta in oni popir-dokazilo o formalnih izobraževanjih. 

Roko na srce še preden sem vstopil v prvo multinacionalko sem imel skrajno averzijo do opisanega birokratskega garda, a sem se seveda še bolj rezolutno in sistematično navzel opisane logike in prakse multinacionalk. Zato mi je bilo patetično, ko so nekateri, ki smo jih zaposlovali, na vsak način hoteli oddati svojo diplomo in popirje, pa smo jih potolažili, da naj tist kar domov odnesejo. Brez gledanja. Eni so bili kar vidno razočarani. No, btw, nekak je po naravi zadev naneslo, da so se ravno tistile, ki so rinili tiste svoje popirčke, izkazali za najmanj primerne za nas. Qué casualidad. hehe.

Link

Ni komentarjev: