četrtek, 30. december 2010

1044234 - "koristi" od samorazglašene "reprezentativnosti" sindikatov

[shevchenko]
pa kaj ti ni jasno?

folk se je na prostem trgu odlocil za neke sindikate in to je njegov problem. kapitalisteki tvojega tipa bi morali biti še veseli, ker dobijo tako vse bolj džabe.

pa kaj samo stokaš, a te kdo nateguje?

Problem ni to da so se oni "odločili". Tudi v USA in GB in D in CH so se odločili. To sploh ni problem.
V isti korporaciji sem delal z delavcem ki ga je zastopal neki tam sodobni Don Corleone, tj. sindikat, mene pa ne, ker sem se sam, pa zato nisem trpel materijalnih ali kakršnihkoli drugih posledic. Ker se mene njihove "kolektivne pogodbe" niso niti malo dotaknile. 
Ravno nasprotno, bil sem bolj plačan kot oni, hehe. Bruto in neto, hehe.

Vsak se pač včlani v svoj klub oz. interesno združenje. To sploh ni problem.

Problem je da so se "odločili" tako, da so nam drugim v škodo, sami sebi i svojim klubom kar podelili rolo splošne legitimnosti in reprezentativnosti, pa jebajo tudi nas, kot bi bili njihovi člani ter, da v paketu s tem pride še vsa ostala lopovska komunajzarska navlaka, ki se je zajedla v vse pore in odprtine narodovega telesa in državne zgradbe, ter, da v paketu pride še vse tisto o čemer sem tu danes pisal.

Na moj račun in iz mojega žepa in v škodo bodočnosti, pravne varnosti, socialne varnosti, ipd, mene, mojih otrok in mojih vnukov. 
Jel sad jasno pizdek? Al se boš še naprej delal mono, da ne štekaš kakšna je naša ureditev?

Problem je, recimo, med drugim, da so samo meni osebno, do danes izvedli lopovsko eksproprijacijo v znesku že nekaj miljonov EUR, kar me tehnično brez moje volje naredi za njihovega sužnja, ali vsaj hlapca. Fakin good reason for protestnig, isn't it dude?

"Odločajte" se vi iz svojih žepov za kar se hočete.

Jaz sem tudi član par klubov pa mi nihče ne plačuje mojih kapric, niti kdo trpi denarno in drugo škodo zato, ker sem se jaz za nekaj "odločil".
Niti je država moje kaprice povzdignila na raven državnih zakonov kot obvezno prakso in celo doktrino, ki zavezuje vse, tudi nečlane v mojem klubu.
Drastična razlika, maestro, kali ni?

PS

Že davno sem na tem forumu zapisal - idite si v Kočevski Reki urediti svoj komunajzarski kibuc, pa se tam medsebojno nategujte v vam domnevno idealnem sistemu nategunjenja in zajedanja. Delajte eni na drugih svoje komunajzer-alkimistične nategunske eksperimente, ki so vam kao nekaj normalnega in zaželenega. Dobro?
Nas ostale, kolikorkoli nas pač ostane izven kibuca, ker ne optiramo za vaša sranja, hehe, pa pustite lepo pri miru s svojimi fašističnimi državno-prisilnimi lopovsko-zajedalskimi shemami? Bi šlo?

Link

Ni komentarjev: