petek, 24. december 2010

1038173 - zakaj so Shamanove črtice včasih tako dolge

[pavel1]
Shaman/JanezPizdek, vsebinsko *****, samo dej malce (beri velikoooo) krajše napiši. :)

Trudim se, trudim, jebiga. Evo, priznam ti potihem, da drugi forumaši nea slišijo - ubijal bi, da bi znal krajše in bolj optimalno napisati isto vsebino, hehe. V razumnem času, da se razumemo. Optimirati predolgo pa nea je opcija, to se strinjaš, kanede?

Davno je že tega, ko sem pri sebi "detetkovao" to majhno imperfekcijo, hehe, opletanja z dolgimi, pa potem Vemogočnemu napisal toto prošnjo: "Dragi Vsemogočni, prosim stori, da bi jaz shaman janezpizdeči znal zelo na kratko opisati vso to nepregledno veliko grmado velikega zla, ki se godi v hramu tvojemu slovenistanckemu". Vse od takrat čakam, ma videti je, da tudi nebeški sodni mlini sodijo počasneje za nas Kranjce. Eto, Vsemogočni mi niti piše nit mi telefonira glede moje prošnje. Taka nam Kranjcem karma, jebiga. Takle mamo, takorekoč, hehe.

A če bi jaz ob tolikšnih količinah bullšita in palamudenja in grobih miskoncepcij in še bolj grobih misinterpretacij in lopovluka v naših kranjskih kleptokamariljnikof znal vse to komentirati bolj na kratko, bi moj nick verjetno bil morfiral v Dostojevski in ne v janezpizdek a.k.a. shaman. Jebiga, takle mamo. :-)

Malce sem pa danes tu gor pukna dolgega tudi kot homage našemu Perotu Franklnovemu, lomilcu polarizacijskega zla v čast Božiča in rojstva Kristusa zagovornika in prinašalca bracva y jedinstva med use ljudi, vred z nami Kranjci, takorekoč.

P.S.

Evo tebi, dobronamernemu Pavlu našemu in vsem drugim dobronamernim pavlom y bogamy tudy vsem nedobronamernim savlom, tem pizdekom škodoželjnim, ki občasno ob dolžino mojga se nemarno obregnejo, nudim jaz toti ćelenđ:

Vzemite toti moj prispevek in ga vsak po svoje skrajšajte, strnite, oklestite, izboljšajte, optimirajte. Nou rajt iz rizervd jebo jih tote rajtz otac y praotac nakurčene in prepotentne, takorekoč. V čast mi bo vsaka tovrstna kontribucija, hehe. Enostavčni bruhi se nea sprejmejo, hehe.

Link


Ni komentarjev: