sreda, 8. december 2010

1018611 - še malo razčlembe absurdistanskih in helvetskih zdravstvenih prispevkov

[bc123a]
Za kakovost storitev pa je pomembno, koliko odpade na zavarovanca za izvajanje storitev. In tu je znesek 1200 EUR na leto na zavarovanca. Ne poznam svicarskih cifer, apak iz tvojih izvajanj razumem, da je to cca 1/3 svicarskega zneska?

Povprečna plača "proizvede" blizu 200 EUR mesečne kontribucije in skupno cca 2300 EUR letne kontribucije plus dodatno zavarovanje kar da več kot 2500 EUR po zvarovancu letno, polovica iz bruto plače, polovica na bruto plačo. Kontribucija na ravni povprečne plače če narediš zmnožek števila uradno zaposlenih da blizu 1,925 meljardice kontribucij, ker pa "bogati prešiči med delouci" plačajo brez kapice, se nakaplja za celih 2,3 meljardice letno. Če je verjeti pizdekom iz ZZZS pokrije dodatno zavrovanje natančno 25% vseh potrošenih penezov.

Disklejmer: Vse naše in švicarske cifre sem pobral iz uradnih statističnih podatkov in uredb švicarske vlade, potem pa uporabil preproste matematične operacije nad enostavnimi števili, hehe.Ter potem, ko sem vse te podatke v kup sklamfal na en kup, tudi sam bil enmau konsterniran spričo presenečenja, da je stanje še hujše kot sem si mislil. hehe.

MI smo ne velik jebeludzbunjenog. To zdaj povem brez slabe vesti, ker sem si končno vzel čas in od približkov preštel k točnim cifram, hehe.

Naj povdarim pe enkaj, kr v prejšnjem postu utegne izpasti premalo poudarjeno. Švicarji imajo tudi tretjo komponento mimo "out of pocket + public", samoplačništvo nad standardom. Mi ga tudi imamo, le da pri nas uradno ne obstaja na ravni zavarovanja. Plačamo direkt prajvat zdravnikom. Zobarjem, recimo, povečini brez računa.

Link

Ni komentarjev: