nedelja, 5. december 2010

1014133 - GZS bi še bolj molzla idiote, ki vztrajajo v njenem članstvu

[marsonn]
Milič bi se, kot vidim, zase še vedno šel socializma. Bando je potrebno razpustiti ali pa jim plačeti res le takrat, ko imaš dejansko neko korist od njih. Oni bi pa za nič radi vsak mesec računali, lol.

Pa saj je članstvo, hvala bogu, prostovoljno.
Plačujejo kompartiji in miličem pač NjihoviSvoji in kakšni drugi hudo obskurni tipi, ki najbrž niti ne vedo kaj natančno počno.

Zato bom rekel samo to: Boli mene kurac kakšne mokre sanje ima tovariš Milič-Hribar. Če so idioti in se ne izčlanijo, mu naj kar plačujejo.

Jaz sem za to, da se GZ tretira tako, kot vsakega drugega ponudnika storitev na trgu. In klub so tudi lahko. Za tiste ki so prostovoljno člani. Če imajo storitev, ki jo rabimo in je konkurečno ponudena, prosim lepo, bomo delali bizines. 

Da bi pa jaz futral nekšno kompartijsko odlagališče odsluženih, kompartiji lojalnih kadrov, ki se mi bodo povrhu vsega na temelju tega kurčili, da me legitimno zastopajo za mizo nekšne jebene socialne sramote, ko manipulirajo oz. točneje inhibirajo prosti trg, e tega filma ne bo. 

Najbolj od vsega jim pa zamerim ravno ta komunajzarski marifetluk distorzije trga dela, in uzurpacijo role legitimnih predstavnikvo vseh, tudi nečlanov, hehe, ki so si jo pizdeki izposlovali in jo izvajajo, dasiravno oni nikakor ne morejo biti "predstavniki vseh delodajalcev". Oni so zgolj in samo predstavniki komaprtije, kateri pomagajo izvajati dekretno manipuliranje ter dobesedno eliminacijo prostega trga dela in še marsičesa. Temu satanovemu semenu je to rolo treba odvzeti.

Link


Ni komentarjev: