ponedeljek, 20. december 2010

1031871 - kamarilja še vedno pere otroške možgane

[kekez]
Čisto diametralno nasprotje od tega, kako so to pri nas zaostrili. Vem za primer, ko bi lokalna skupnost rada organizirala kulturno prireditev in obdarila otroke, ki tam živijo, za božič in novo leto. Pa ne morejo pridobiti podatkov, koliko je teh otrok in kdo so.

Ma ne ga srat. 
Znajo pa pri nas "ugotoviti vse o otrocih" in tudi "priti do otrok", ko se otroke skuša manipulirati, pravzaprav grobo zlorabljati, da bi peli pred komunajzarskimi spomeniki v čast nekih komunajzarskih klavcev in s tem sodelovali v malikovanju morilskih terorističnih organizacij KPS in KPJ, ki se v Sloveniji še vedno dogaja nekaznovano, čeprav je cela EU vse tovrstne organizacije skupaj z drugimi fašisti obsodila. 

Kdo pa v tem primeru ščiti podatke otrok in nedotaljivost otrok in čast staršev?

Samo sreči se imam zahvaliti, da me je otrok tik pred dogodkom zvečer pred televizorjem, ko so na History channel neki kazali Hitlerja vprašal, ali je to Tito. hehe. In ko smo se o tem pogovarjali, mi je rekel, da bodo jutri peli pri spomeniku. In moj seveda ni pel, sem jih pa jaz napel učiteljici, ki je najprej neki jecljala, potem pa celo nazaj jezikala, češ, da to ni nič takega. Sikter!

Link

Ni komentarjev: