četrtek, 9. december 2010

1019203 - Shamana je navdušila (skoraj) popolna kolumna ĐejPiDi-ja

Danes zjutraj sem se naglo zbudil, poten, na prav poseben način. 

Tik preden me je vrglo iz postlje, se mi je sanjalo, češ da sem v veliki svetli sobi, nekje izpod stropa opazoval nekoga, ki o absurdistanski politiki in Kučanu piše do pikice enako kot jaz, pravzaprav, dedi in pupike moje, priznam greh naglavni in nedopustni, res je, meni se je v resnici zdelo, da vidim samega sebe kako sedim doli za mizo in neki pišem. 

Saj vete, tisto čemur Eskimi rečejo NDE (Near Death Experience), ko duh kao izstopi iz telesa in toto lastno telo tam gori izpod stropa opazuje. 

Skratka, opazuje toti moj duh shamanski cca 3 metre tam doli pod seboj tisto domnevno lastno truplo, kako neki piše. In mu tam izpod stropa začne čez ramo kukati in brati napisano. 

Berem in berem in berem, te se od zadovoljstva s prebranim spremenim v en sam v-shamanskem-duhu-ftelešen sevdah, ko nenadoma pridem do "Drnovšek je to lastnost imel." 

In me tam gori pod stropom med opazovanjem za mizo sedečega trupla, ki naj bi bil jaz osebno, bogmenimarad, spreleti misel, da je nekaj teriblasto narobe. Potem pa puffff. Se zbudim. Ves poten in nekam nerazložljivo anksiozen, hehe.

Odidem v kuhnjo, si upedenam kavico, pa puk pred računalnik. www.finance.si, ...Danes, da se malo umirim in potolažim, sem si dejal. 

Puff, iz prve zadenem terno. Zagledam Damijanovo kolumno. Mislim si, shaman, danes te karta hoče, hehe.

Berem počasi in z užitkom. Z vsem se strinjam, bolj berem naprej bolj se strinjam, ustavim se, srebam dolge požirke kavice in mi je fse skupaj še vedno nekam sumljivo in videti preveč idealno, eee, kako da kažem, kot bi bral lastno kolumno, jebenti, topim se od zadovoljstva, takorekoč, kot oni mehiški naćo sir. Malo se na skrivaj uščipnem, da preverim, če morda še vedno ne spim, jebenti.

In potem bumm, razodetje! Na koncu pridem do ...Kučan ni državnik, ampak lopov, pa to pa to..., kar me čisto razneži spričo svoje eksplicitnosti, ma dotolče me pa: "Drnovšek je to lastnost imel." 

Obsedim s šalico kavice v roki, ipak vesel, da je Damijan danes zjutraj Sloveniji daroval ta članek, rahlo razočaran, da je nekoliko zajebal čisto na koncu, v predposlednjem odstavku, skorja na cilju. 

Lahko se bi še to pikico potrudil in za ilustracijo državnika z distanco in kritičnim gardom do zla uporabil kakega Abrahama Lincolna, Ghandija, Willy Brandta, kogarkoli, samo Kučanovega kamerada Drnovška ne, ki je najmanj polovico tistega, kar je Damijan tak lepo elaboriral, ne le takisto kot Kučan politično sponzoriral, pač pa celo sam iniciral in v zakone pretapljal.

A dobro, sem si mislil, važno je, da se je moja jutranja mora izkazala zgolj za sen, da ipak nisem jaz pokvaril vrhunsko kolumno s tem da sem napisal to nebulozo o ultrakomunistu Drnovšku, pač pa ĐejPiDi. Oddahnil sem si, da se je po mojem slišalo od severnega tečaja.

P.S. Da ne bi vse skupaj odpizdilo nekam v cono picajzlastega iskanja dlake v jajcu, evo, za konec: ĐejPiDi, maestro, vsa čast za ta članek. Moj poklon. Drnovšek gor al dol.

Link

Ni komentarjev: