sreda, 22. december 2010

1034614 - koga pravzaprav zastopa državni svetnik Bojan Pepič s podpiranjem pokojninskega natega

Neki Pepič pa zastopa interese delodajlcev in podpre najbolj antinarodni zakon odkar slovenska nacija obstaja. Kar definitivno ni in ne more biti interes delodajalcev.

OK za Mencingerja vemo čigav je, čeprav tudi on definitivno ni legitimen zastopnik interesov katere predstavnik si uzurpira da je, ma bolj zanimivo vprašanje je kdo je koji kurac ta Pepe Pepič? 

Čigav legitimni predstavnik je on in kdo ga je na to funkcijo izbral in delegiral? Moj zastopnik on prav gotovo ni. 

Oni dan sem se pogovarjal v neki družbi s človekom, ki v SLO ima 3 relativno velike tovarne, ornk zaposlovalec. Ko sem rekel, da Samo Hribar Milič ni moj zastopnik, pa sem tudi jaz nek kurčev delodajalec, mali sicer, hehe, je oni tovarnar še bolj jezno dodal, da tudi njegov ni.

Ne vem koliko Slovencem je jasno, da se v vseh takih in podobnih klubih, kjer se odloča o naših življenjih, dogaja največ zlorab, uzurpacij in legitimira večina prevar v Sloveniji.

Kakšen kurac Pepe Pepič in Samo Hribar?! Zastopniki delodajalcev my ass!

Sicer pa vso to rdečekhmersko bando je treba glede podmuklega poskusa pokojninskega ropa dveh tisočletij odjebati na referendumu, potem pa še na volitvah. Samo to je prava pot.

Če pa ustavno sodišče bognedaj prepove referendum, pa sme ta pohlevnizirani narod samo še na ulice in celi tej zločinski kamarilji nameniti usodo Miloševiča.

Vprašati se je treba kakšna gnjida moraš biti, da sploh nasanjaš tako nategunski, lopovski, antinarodni poskus ropa v ozadju katerega jaz ne vidim druge motivacije in agende, kot etato-prisilno ohranjanje rentarskih privilegijev in ideoloških temeljev boljševizma? Jap, to je veri mućo pravo in glavno vprašanje.

Vse, čisto vse, so te barabe pripravljene narediti, da bi ohranile svojo zločinsko nasilno-uravnilovsko rentarsko-zajedalsko plenilsko doktrino v politični praksi Slovenije. 

In če imajo muda to tako arogantno siliti celi naciji, potem jim je treba nameniti usodo Miloševiča. Amen! Sam niti malo ne dvomim, da se bo to tudi zares nekega dne zgodilo, le trajalo bo zelo dolgo poznavajoč ta naš plebs in pravi triger se mora šele zgoditi. 

How about še dve leti čedalje bolj poglabljajoče se krize, vojska 200 taužent brezposelnih oz. tretjina nacije brez vira prihodkov, v kombinaciji s kakšno še bolj arogantno triger potezo kamarilje. 

Vem sliši se abotno, ma, Bog usliši nas in daj nam tak razvoj dogodkov, da le končno pridemo do osvobodoitve izpod rdečekhmerskega fašističnega škornja. Da temu neverjetno potrpežljivemu in trpežnemu narodu poči film že enkrat, jebenti. In Slovencem očitno težko poči film. Pa eto niti ne vemo najbolje kako to zgleda ko nam film poči. Nekaj malega smo lahko okusili davnega leta 1989, 90 in 91. In ravno zdaj se nam je nazaj na vrh oblasti znova asemblirala ona ista rentarsko-nomenklaturna ekipa, ki smo jo pred dvajsetimi leti rušili. Welcome back, pizdeki. See you in next attempt! This time there will be no Demos, Spomenka, Buchar & consortes. hehe.

Banda hudičeva, je edino kar mi pride na misel! Kako daleč smo potonili v fašizem s to našo 65-letno kamariljo.

Naštimali so si naši rentarsko-zajedalski komu-fašisti toliko raznih organiziranim sistematičnim uzurpacijam namenjenih inštitutov, da lahko legitimirajo tudi evtanazijo 2/3 volivcev, ki ne glasujejo za njih. 

A je kdo od vas vedel da v jebenem državnem svetu sedi, poleg ziljona kompartijskih kavčičev raznoraznih, še nek obskurni Pepe Pepič, kompartijski vazalni tribun, ki kao zastopa delodajalce? Kompartijski vojščak Pepe Pepič Obskurnovič nam določa usodo ko tako nanese, mi pa pojma o tem nimamo!

Jaz recimo nisem vedel. Mislil sem, da je državni svet zgolj odlagališče komaprtiji lojalnih odsluženih pizdekof, a v resnici je to nekšna veri mać aktivna v zasedi čakajoča falanga. Tu make servis to Don Murglbaba when the need emerges.

Dobro je, da se njihove potrebe in agende trenutno še skladajo z interesi nas, ki so nam njihovi eksekutorji namenili usodo ropanih. Ma, po mojem občutku za filing, že na naslednji obravnavi istega problema od istega "organa" lahko pričakujemo, da bodo reformo podprli. Potem nam ostane samo še referendum. 

Ko maske padejo in se raznorazna monijadna alibi pačenja izpojejo. Tudi Semoličev dodatni alibi krog okrog hiše je po mojem samo temu namenjen, da ne bi kdo rekel, da je kurba, hehe. Pa sva eto jaz in Semolič, o ti paradoks ti paradoksalni, še nekaj časa oba proti reformi. Jaz in Semolič dve oki v glavi, takorekoč, hehe. Jebe lud zbunjenog na sredi teatra absurda. Spet! No pa opazujmo!

Link

Ni komentarjev: