sreda, 15. december 2010

1027154 - kaj vse bi komunajzarji stlačili v "sovražni govor"

[gregorm]
> [rename]
> Ampak, zakaj potem zagovarjaš odpravo anonimnosti? Zato, ker me ti nisi sposoben izslediti ali...?

Ne zagovarjam odprave anonimnosti, ampak sem mnenja, da je pač za svoja mnenja prevzeti odgovornost in stati za njimi.

Pošastno. Za mnenja nihče ne potrebuje prevzemati odgovornost. V svobodnih deželah. V komunističnih diktaturah in đamahirijah pa seveda je tudi to možno. Deja vu. Vse to smo že doživeli, si pozabil?

Na ravni verbalne komunikacije v javnem političnem diskurzu, človek mora prevzeti odgovornost šele za instruktivne verbalne eskapade, tipa ščuvanja oz. pozivanja oz. groženj s fizičnim in podobnim nasilnim dejanjem naperjenim proti drugi osebi.

To, da imam jaz slabo mnenje o tebi in obolelimi za gestapovitisom vobče, ter o Kučanu in 30 tisoč nekoč rdečih direktorjev in nomneklaturnikov inih, ker so, kao v imenu višjih ciljev pokleptomanili vse kar jim je prišlo pod roko, je moja nedotakljiva pravica. 

Če vam moje mnenje kaj pomeni, se izvolite prizadevati, da jaz eventuelno začnem o vas imeti boljše mnenje. A ker vemo, da vas sladko boli kurac, da jaz imam slabo mnenje o vas, ne vidim problema. 

Javno izraženo mnenje ni podlaga za kvalifikacijo "sovražni govor", v smislu kratenja pravic ali ogrožanja drugih. 

Ma, to ne pomeni, da si zaradi slabega mnenja o komu, smem vzeti zakon v svoje roke zgolj temeljem svojega lastnega mnenja oz. percepcije. Ali pa ščuvati druge k nasilju proti tem, po moji percepciji lopovom.

Problem je, da vi talibani, kot sam tu neprizadeto arogantno razodevaš, imate ambicijo inšpicirati in penalizirati že mnenja. Vi bi radi v mojo glavo in mi že tam preventivno zaukazali, da naj imam lepo mnenje o vaših komunističnih svetinjah. 

Naproti mojemu slabemu mnenju o na primer tvoji ikoni Kučanu, alpa kompartij, alpa tekovinah komunistične kao revolucije, lahko ti mišek tu na forumu, če se ti seveda sploh ljubi, hehe, opališ samo svoje lepo pinki mnenje o istih zadevah in slabo mnenje o meni. Lpo bi bilo tudi da na enaki ravni utemeljiš, ma ni nujno, hehe, ker to redko doživim. Za vse drugo pa, sikter. Ko pa bom jaz tu koga ščuval ali sam komu fizično grozil, pa izvolite ti in Gustl in kdor hoče direkt na policijo. Ni problema.

Samo, bog nas obvaruj, da bi takim, kot si ti, ki terjate "odgovornost [že] za mnenje", dali v roke presojo kaj to je "sovražni govor". Ker tendenca bo seveda, da je to čisto vse kar ni brezrezervno in brezmejno hvaljenje in dovolj iskreno čislanje Kučana in Kompartije, za kar je seveda prvi in minimalni prerekvizit iskrena solzica v okah. O tem, ali je dovolj iskren pa seveda presojaš ti alpa agent Mond alpa kakšen drug Ranković, Berija, Staljin osebno, nejmit.

To smo nekoč že imeli. Da so o tem kaj je kaj presojali in zadeve kvalificirali kar udbaški špiclji. Kar tam na terenu. Ni bilo gumba prijavi sovražni govor, bilo je pa "denunciraj UDBI!"

Vidim, da se vam enim zelo cedijo sline in sanjate zelo mokre sanje po zakonodaji Severne Koreje tudi v našem Absurdistanu. Ajde, da vas vidim, please, please be my guest and go for it. Nimate pojma kakšno uslugo bi mi naredili, da to odkrito vzakonite. A vi tega seveda nimate jajc storiti odkrito. Vi bi prikrito. Pod firmo nekšnega sprenevedavega očesa za samoomejevanje. Uff, jebenti, kako ste prozorni!

Tako kot počnete vse drugo. Da še enrat nategnete EU in cel svet. Tako kot ste jih že tisočkrat. Pa se potem dezauvirali z zavrnitvijo obsodbe komunizma. Upsssss! V EU takšna komunistična đamahirija sploh ne sodi, bajdavej. Za katero je Angela Merkel zgroženo in furiozno jezna vprašala "...kako se nam je takšna dežela lahko prešvercala v EU, če ne deli naših vrednot, kali ni?" Pomenljivo, zelo pomenljivo. Angelca bo že vedela. Saj je dala skozi Stassi in kompartijo tudi! It takes one to know one!

P.S.

Meni je večna uganka, temeljm česa komunajzari mislite, da boste večno v roli diktatorjev in nikoli v roli od diktature tlačenega po fašističnih zakonih, ki jih tak vehementno uvajate. Kaj, a če vas volivci pustijo ene 5 mandatov brez oblasti boste te vaše fašistične zakone naprtili Janši in pisali pisma v tujino o cencuzri medijev?

Link

Ni komentarjev: